Projekt hårfjerning – 05

hårfjerning3Jeg har nu haft flere besøg hos en kosmetiker i Vejle for at få hårfjerning. Jeg får en voks ca en gang i måneden i håb om at jeg en dag bliver permanent hårfri. Der findes flere veje til at opnå dette resultat, og jeg har valgt at få voks og depilar, men det er en lang proces. Jeg har nu fået 5 behandlinger, og jeg kan stadig forvente måske 15 mere. Jeg er i hvert fald spændt på processen, og på at se hvornår det vender.

Det er nu min 5. behandling nogle steder på kroppen, og man begynder så småt at kunne ane resultater hist og her. Denne gang fik jeg ordnet følgende: Ben og bikini samt på og under arme. Jeg holder status på hvor mange behandlinger jeg har fået forskellige steder på kroppen i alt, som i kan se her:

Underben: 5
Lår: 5
Bikinilinje: 4
På arme: 4
Armhuler: 4
Overlæbe: 4
Under navle: 3

Som sagt er jeg begyndt at kunne ane resultater, og på mine underben tæt ved anklerne er der ikke mange hår tilbage, og de der va sad meget spredt. Herudover var de hår der var på mine underben flere forskellige længder. Nogle var flere mm mens andre kun tittede ud. Dette betyder blot at hårene er i forskellige faser. Der sker nemlig det med voks og depilar, at man går ind og vækker nogle hår, der begynder at vokse. Det kan derfor i en periode godt ligne at man rent faktisk har fået flere hår end man startede med, men denne fase går heldigvis over.

Mine arme har ligeledes meget få hår, men her har jeg snydt lidt og har tidligere fået mange behandlinger (inden disse indlæg). Uanset hvordan jeg er nået målet er jeg dog rigtig glad for resultatet allerede, og jeg er sikker på at det nok skal lykkes.

Hvad er din holdning til permanent hårfjerning? Og har du selv fået gjort noget permanent ved din krop?

Skriv en kommentar

