Syoss Tørshampoo

syoss_tørshampooJeg er blevet ret vild med at bruge tørshampoo, som for mig er et helt fantastisk stylingsprodukt. Jeg var ellers sen til at hoppe med på bølgen, men dagen i dag er en tørshampoo et uundværligt produkt på hylden. Ikke alene kan man udsætte hårvasken med en dag eller måske endda 2. Produktet går nemlig ind og lægger rundt om håret og gør, at det ikke ser fedtet ud. En tørshampoo går ydermere ind og giver fylde ved dine hårrødder og dermed masser af volumen.

Jeg ville ønske at jeg var begyndt på at bruge tørshampoo tidligere, for det ville da klart have gjort mine dage nemmere da jeg var på roadtrip sidste år, hvor varme bade somme tider var en sjældenhed. Desuden er en tørshampoo efter min mening ligeledes uundværlig når man skal på festival, ferie osv.

Det er første gang jeg har prøvet denne tørshampoo Syoss Dry Shampoo, som jeg har testet og vil give jeg en anmeldelse af. Den virker på den samme måde som så mange tørshampooer. Man sprayer den på de områder hvor håret har tendens til at være fedtet eller hvor du mangler volumen. Husk at holde lidt afstand til håret på omtrent 20-30 cm. Jeg plejer herefter at massere den godt ind i hovedbunden og rede det lidt ud i håret. Produktet virker helt som det skal og det giver masser af volumen. Prisen er 35 kroner, hvilket er meget overkommeligt.

Jeg har fået produktet sponsoreret til test af nohea.dk, der i øvrigt sælger en masse velkendte produkter, som Aussie, Garnier, Gillette, L’Oreal, Syoss og rigtig mange flere. Ud over produkter til hår, ansigt og krop sælger de også helseprodukter og til mundhygiejne.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

