Oktober Haul – part to

ni_jakke ni_jakke2 ni_royal nikædeNår man tidligere i oktober har lavet en part et må man også hellere vise part to. Jeg viste jer tidligere i denne måned nogle af mine køb her i oktober. Sidst var det mest tøj jeg fik købt, og denne gang er der også ting til hjemmet samt en kæde.

Jakke med læderærmer (H&M 400,-)
Der findes et utal af disse jakker, og jeg har længe kigget efter en jakke der minder om denne fra second female, som jeg har været helt forelsket i. Desværre lå det ikke i budgettet og da jeg så fandt denne mere budgetvenlige jakke var jeg nød til at slå til, også selvom at vinteren er på vej og det måske mere er en overgangsjakke. Men den er super lækker og dejlig til vejret som det er lige nu.

Juleelg (Bahne 100,-)
Min kæreste og jeg var en tur i Bahne i Aarhus og faldt over denne elg. Vi blev enige om at det skulle være det første julepynt til den lejlighed vi forhåbentligt får til den 1. december. Vi blev også enige om at vi skulle give ham et navn (for det er jo trods alt et plysdyr) men indtil videre er vi kun kommet på Lunte eller Bjarne. De passer bare ikke så godt til et rensdyr. Kom gerne med forslag – så længe det ikke er Rudolf.

Royal Copenhagen (Sinnerup 599,-)
Endnu et køb i Aarhus var en Royal Copenhagen Tallerken. Jeg samler på de store blå muselmalede middagstallerkner på 27 cm, og dette var nummer 3 i samlingen. Jeg regner med at skulle nå op på 8 tallerkener i alt, og så overvejer jeg at købe de mindre tallerkener i hvidriflet uden mønster for at kunne mikse dem lidt. Alt dette kan være sort snak hvis ikke du er en Royal Copenhagen Fanatiker.

Navnekæde (Ranch Svendsen 690,-)
Endnu en ting på min ønskeseddel. Jeg har haft denne kæde før – magen til. Men det var endnu en af de ting jeg fik stjålet i Australien, og som betød meget for mig idet jeg havde fået den af mine forældre på min 20 års fødselsdag. I sin tid ønskede jeg mig kæden primært pga serien Sex and the City, hvor Carrie ligeledes har sådan en. For mig udstråler den hele det univers som serien bygger på, og som jeg har forelsket mig i. Desuden er det mit navn skrevet i guld – kan man forlange mere?

Hvad har du købt i denne måned? Og har du et godt navn til min juleelg?

Skriv en kommentar

