Guldbestikket jeg har sukket efter

bestik2bestik bestik1 Jeg skrev for nyligt et indlæg hvor jeg efterlyste dette bestik på bloggen, og en rigtig sød læser gav mig et godt tip, som førte til at jeg i dag er den lykkelige ejer af dette guldbestik fra Ilva ved navn Spiga. Bestikket udgik fra Ilva sidste år, og jeg har siden da søgt efter det flere gange. Generelt er jeg vild med elementer i guld og kan slet ikke få nok af det, og jeg synes at dette bestik kunne se rigtig godt ud sammen med en sort hvid opdækning hvor bestikket er i centrum.

At det er et guldbestik gør det blot mere glamourøst og eksklusivt, og derfor skal dette bestik naturligvis kun bruges ved gæster og ikke bare ved daglig brug. Jeg kan næsten ikke vente med at få vores nye lejlighed så jeg kan få inviteret folk hjem på besøg.

Hvad synes i om dette guldbestik? Har du et bestiksæt eller andet du går og drømmer om?

13 comments

    1. Ja jeg er også SÅ spændt på at få det i brug nu. Bestikket er helt som nyt og har stadig klistermærker på, så det er virkelig et fund!
      Jeg skulle af med 1000 kr for 32 dele, og så vidt jeg husker kostede de 50 kr stykket i Ilva. Måske lidt pricy, men jeg sparede da 600 kr :-)

    1. Ja hold nu op hvor er det flot det sorte! Men jeg får nok skæld ud af kæresten hvis jeg køber mere bestik lige nu :-) Jeg sender tippet videre til Mia, og tak for kommentar :-)

  1. Hej! :)
    Jeg tænker meget på at købe samme bestik, men er lidt i tvivl om det kan komme i opvaskemaskinen? Er guldbelægningen begyndt at gå af hos dig? Eller er bestikket og guldbelægningen stadig lige så smuk? :)

    1. Jeg vasker det kun i hånden for en sikkerheds skyld, selvom at jeg mindes at man godt må have det i opvaskeren. Men som du også selv siger er jeg også bekymret for at belægningen en dag bliver ødelagt.
      Jeg er nok mest bange for at bestikket skulle fange en rustplet som skal skrubbes af. Disse pletter kommer jo i opvaskeren når man mikser forskellige metaller. Så jeg er vist lidt ekstra forsigtig :-)

Skriv en kommentar

