Bukser med print

buksermedprintEn trend der er vendt tilbage og som jeg elsker er bukser med print. Jeg husker tydeligt i mine unge dage i folkeskolen hvor jeg var super trendy med mine nye grønne bukser med blomstermotiv, og jeg mindes at alle gik med spraglede bukser med fede prints, men det var kun moderne for en kort stund. Jeg jubler over at det er fundet tilbage, for jeg elsker at det er de lange stænger der får lov til at fange blikke. Print på bukser kan gøres super elegant til fest, men det kan også være en afslappet hverdagsbuks. For mig fungerer det bare på alle måder. Disse looks er fundet på lookbook.

Hvilket look er din favorit? Hvad synes du om bukser med print?

2 comments

Skriv en kommentar

