Rabatkoder til Zalando

rabatkoderzalandoHej bloggen. Jeg kommer til at brænde inde med nogle rabatkoder til Zalando, som jeg ikke får brugt og derfor ville jeg give jer muligheden i stedet. Jeg har 2 koder der giver 100 kroner i rabat og ligeledes 2 koder der giver 15 %. Jeg mener ikke at man kan kombinere de to tilbud, og desuden er der andre krav for brug. Så læs lige videre inden du begynder at shoppe.

15 % rabat
– Gælder også på allerede nedsatte varer.
– Koderne er gyldige til og med den 07.11.2013 og ved mindstekøb på 750 kroner.
– De 2 koder er YOU2ZLND og ZLND2YOU.

100 kr rabat
– Koderne er gyldige til og med den 05.01.2014 og ved mindstekøb på 600 kroner.
– De 2 koder er ZLNWEB4A og WEB4ZLNB.

Bemærk desuden at koderne kun kan benyttes én gang pr kunde og ikke kan kombineres med andre rabatkoder. Nogle mærker og produkter kan være spærrede for rabatter. Jeg håber at der er en læser derude som kan få lidt glæde af disse koder. Jeg er ikke klar over om de kan benyttes flere gange, så i må gerne lige skrive her på indlægget når i har brugt dem. God shoppelyst.

Skriv en kommentar

