Jeg har vundet

sun sun1 sun2Nu går vi godt nok vinteren i møde, men det er stadig rart at have et par solbriller i tasken når solen står lavt på himlen – særligt når man er ude at køre. Så solbriller kan man bruge året rundt. Derfor var jeg noget henrykt da jeg den anden dag fik besked om at jeg har vundet et par.

Sikke heldig man har lov til at være. Jeg har vundet disse solbriller fra Guess, som var en giveaway på bloggen idasblog. Man kunne vælge mellem flere forskellige solbriller, men jeg valgte disse da de mindede mig mest om aviator looket. På siderne af brillen ses Guess logoet samt nogle små nitter. Her medfulgte desuden et lækkert leopard etui til brillen. Så et stort tak til Ida og Sunglassshop for at have udloddet den.

2 comments

Skriv en kommentar

