Pung fra Beck Söndergaard

beck2beck1For kort tid siden skrev jeg et indlæg om 3 umulige ønsker, som jeg har haft i noget tid. Heriblandt var der denne pung fra Beck Söndergaard, guldbestik fra ilva samt et peberkværn fra Zone. Det lader dog til at jeg har haft heldet med mig på det sidste på trods af, at jeg troede at det var nærmest umuligt at opstøve de tre ting.

Her kan i se at jeg har fået fat på den pung jeg søgte. Den er fra Beck Söndergaard og nogenlunde den samme model som den jeg mistede i Australien. Pungen er mørkegrå udenpå og har et sødt rødt mønster indvendigt. Jeg synes klart at det er en opgradering idet den gamle bare var sort indvendigt, og det er en fin detalje med mønstret.

Det var faktisk min kære søster der fandt pungen til mig efter at jeg nu har ævlet om den de sidste 5 måneder. Så stort tak til hende. Med hendes hjælp kan jeg nu sige at jeg har strøget den første af mine 3 umulige ønsker fra listen.

One comment

Skriv en kommentar

