Bolig inspiration fra Ilva

bolig ilvaDet er ret nemt at lade sig gribe af stemningen og lade shoppegenet gå helt amok. Jeg lever højt på at jeg snart skal flytte i egen lejlighed sammen med kæresten igen, og kan slet ikke lade være med at sidde på diverse bolig webshops og lede efter inspiration til indretningen.

Men naturligvis glæder jeg mig først og fremmest til at se hvad det nu er jeg gemmer i alle mine flyttekasser på lageret. Blandt andet har jeg ingen anelse om hvor jeg har gjort af mine vinterstøvler og mit kamerastativ, men jeg er sikker på at jeg finder det og mange andre skatte i gemmerne. Det er halvandet år siden at jeg sidst boede selv i en lejlighed, og der trænger helt sikkert til at komme nogle nye ting ind i hjemmet.

Jeg har her fundet lidt inspiration fra Ilvas hjemmeside. Særligt er jeg vild med at lege med forskellige materialer og mønstre. Jeg er stor fan af forskellige metaller og glas – og åbenbart også strik. Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal igang med at indrette.

Hvad er jeres favoritter? Og hvor finder i inspiration til boligen?

2 comments

Skriv en kommentar

