Vind et valgfrit smykke fra AccessoriesDeluxe

giveawayEndnu engang vil jeg forkæle mine kære læsere med ikke bare én chance for at vinde men hele to. Jeg har i samarbejde med AccessoriesDeluxe.dk fået lov til at udlodde denne konkurrence på et valgfrit smykke fra deres webshop. Jeg synes selv at det er en noget fornem præmie, for jeg kunne nemt bruge alle mine penge på denne webshop. Jeg er vild med de mange forskellige materialer der gøres brug af i smykkerne såsom pixiglas og ædelmetaller.

Som sagt har du her en chance for at vinde et smykke fra webshoppen accessoriesdeluxe.dk. Vindere vil få frit valg på alle hylder på webshoppen. Denne giveaway slutter den 20. november 2013 kl 16 og vinderne offentliggøres dagen efter her på bloggen.

Der er nogle få krav for deltagelse:
1. Følg min blog på facebook eller bloglovin
2. Like AccessoriesDeluxe på facebook
3. Gå ind på AccessoriesDeluxe.dk og find dit favoritsmykke
4. Skriv en kommentar på dette indlæg med et link til dit favoritsmykke samt dit fulde navn.
5. HUSK mailadresse så jeg kan kontakte dig!

Ellers er der blot at sige held og lykke til jer alle der deltager, og en stor tak til AccessoriesDeluxe for at udlodde denne giveaway på bloggen.

26 comments

Skriv en kommentar

