En test af Aussie

aussieEndnu en god shampoo og balsam til håret som jeg kan anbefale er disse fra Aussie. Der findes mange forskellige varianter i dette mærke der vil passe til netop din hårtype. For hver variant findes der både shampoo og balsam. F.eks. er der shampoo til at få mere volumen, varmebeskyttelse eller beskyttelse af farvet hår – bare for at nævne nogle få. Jeg selv har valgt en Miracle Moist der modvirker tørt og skadet hår. Dette er den rette shampoo for mig, da jeg tidligere har været ret grov med hårfarven og glattejernet. Se udvalget hos billigvoks.dk. På denne webshop har de gode priser på produkter til hår, hud og negle.

Denne shampoo har en rigtig lækker konsistens, den dufter herligt og så giver den mit hår et blødt og glansfyldt look. Dette skyldes primært, at der benyttes ekstrakt af macademianøddeolie således at håret bliver velplejet og sundt. Jeg føler i at jeg kan gå i bad med god samvittighed, og at jeg gør mit hår en tjeneste når jeg benytter dette produkt. Hvad er jeres erfaringer med Aussie?

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

