Sort hvid hverdag

topshop1 topshop2 topshop3Der har lige gået et par dage siden at jeg sidst lagde et indlæg op på bloggen, men der har simpelthen været så meget at se til. Blandt andet er kæresten og jeg i gang med at søge lejlighed nu, hvilket er et kæmpe skridt for os. Vi var ude at kigge på en lejlighed i går, og vi har en del vi skal se i næste uge. Jeg er så spændt!

Tidligere i dag var en smut nede i byen med en veninde for at kigge efter en fødselsdagsgave til min søster, men fandt ikke noget. Jeg har nogle gode ideer, men køber den først endeligt i århus i morgen.

Anyway. Dette er dagens outfit, og det er meget typisk for hvad jeg pusler rundt i til dagligt. Stramme jeans, en top og en cardigan. Mine jeans er fra Topshop af mærket MOTO, og dagens top er ligeledes fra Topshop. Begge er købt i Australien. Min cardigan er fra MbyM og er dejligt kropsnær og varm.

2 comments

Skriv en kommentar

