Se mine fine øreringe

ørerine4øreringe1 Hvis i er faste læsere på bloggen, har i måske fanget at jeg er ret glad for guldsmykker, og generelt alt i guld og glimmer. Dette gælder både i indretningen men såvel også med min daglige styling. Herudover er jeg begejstret over, at der for tiden er en dejlig trend med geometriske smykker og et væld af forskellige metaller der anvendes hertil.

Jeg har for nyligt fået disse geometric øreringe, som jeg synes er gudeskønne og kan sammensættes med mange forskellige looks. Her har jeg f.eks. stylet dem med en tribal strik, der giver kant til looket. De ville så vidt også passe godt til en fin kjole eller et mere stilet look. Disse øreringe kan du få i både guld og metallic.

Se et større udvalg af smykker og andet til garderoben på loveable.dk, eller kig ind på deres facebook, hvor Loveable jævnligt opdaterer med nyheder og konkurrencer. Lige nu kan du blandt andet finde en konkurrence om et gavekort på 200 kroner.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

