Oktober haul – part 1

ni ni1 ni4ni5 ni6Jeg kan finde på mange gode undskyldninger for at give mig selv lov til at shoppe. F.eks. kom jeg for nyligt i tanke om at en stor del af mit efterårs / vintertøj stadig er opbevaret i mit depotrum, hvor jeg umuligt kan få adgang til det. Dette retfærdiggør naturligvis at jeg skal ud og købe en masse nye sager (på trods af at jeg har skabet fyldt med tøj). Jeg har derfor shoppet en del allerede i denne måned, og kan slet ikke følge med med at få det op på bloggen, så i kan se de seneste køb. Her vil jeg vise jer 4 nye ting i min garderobe som er købt i denne måned.

Sort kjole (VILA, 350 kr)
Kjolen har en stribe med læder både foran og bagpå. I siderne på kjolen er der en elastik, som medvirker til at kjolen slimmer helt ind til din krop. Det er super smuk og sexet kjole, som jeg tror jeg skal have i brug på vores min årsdag med kæresten nu her. Kjolen er passende til en hyggelig aften med veninderne men kan også dresses ned og bruges i hverdagen med f.eks. en cardigan.

Rød strik (H&M, 179 kr)
Jeg gik egentlig kun ind i H&M fordi jeg kedede mig og skulle vente på min far i 20 minutter. Jeg gik derfra med at have købt lidt for meget. Blandt andet denne strik af mærket L.O.G.G. Da jeg først så den tænkte jeg ikke videre over det og susede lige forbi den med en ide om at den var utroligt grim, men et eller andet fik mig til at gå tilbage til den. Og jeg blev enig med mig selv om at den ville passe rigtig godt til et par sorte jeans. Jeg var vældig nervøs for hvad kæresten ville sige til den, da den ikke direkte passer i min garderobe, og han skulle da også lige have et par minutter til at vænne sig til den. Hvad synes i?

Grå cardigan (Bestseller)
Man skal aldrig gå ned på cardigans. Jeg er nok det man kalder en sucker for cardigans, og jeg synes at de er noget af det mest behagelige i verden, og desuden kan de styles til enhver trøje man nu skulle have på. Desværre giver de ofte ikke meget figur til kroppen, så jeg har lovet min kæreste ikke at købe flere. Men nu har jeg smidt en del gamle ud med huller i, så nu må man vel godt købe en enkelt. Denne cardigan fra Bestseller er dejlig varm og vamset og har en dejlig længde. Desuden kan jeg godt lide den lille detalje med hullerne nær syningen som jeg har forsøgt at fange på kamera.

Pels pandebånd (Bahne, 300 kr)
Ahhh dejlig varmt nu når vi går vinteren i møde. Jeg har prøvet utallige pandebånd og hatte før jeg endelig fandt det helt rette, og jeg er blevet ret glad for dette jeg købte fra Bahne. Dog har det ikke været koldt nok til at få det i brug endnu. Pandebånden er en smule elastisk og smyger sig tæt ind til mit hovede, og jeg er sikker på at det nok skal holde mine ører varme.

Skriv en kommentar

