Efterlysning: umulige ønsker

umuligeønskerJeg har egentlig ikke mange ønsker på min liste til jul, men 3 af mine største ønsker på listen er desværre nærmest umulige at få fat i. Derfor vil jeg efterlyse dem her på bloggen, og klamre mig til et spinkelt håb om at der er en dag er en dejlig læser der har et godt tip til efterforskningen. I er så hjertens velkomne til at kontakte mig hvis i ser eller hører til nogen af de 3 nedenstående, for så ville jeg være en evigt glad blogger.

Spiga Guldbestik
Jeg har forelsket mig i et guldbestik fra Ilva. Jeg var desværre ikke hurtig nok til at få det samlet sammen på trods af at jeg har ønsket mig det i julegave de sidste mange mange år, og den dag i dag er det desværre udgået fra sortimentet. Jeg nåede at skaffe mig en kniv og en gaffel. Jubii, men desværre ikke helt nok til et middagsselskab.

Pung fra Beck Søndergaard
Min absolut yndlingspung fra Beck Søndergaard blev desværre stjålet da jeg var i Australien, og jeg har forgæves kigget langt i alle de butikker, hvor jeg kunne forestille mig at den yderligere kunne blive solgt. Jeg leder efter en specifik farve og model, og der har derfor endnu ikke været held. Det er da også en pung jeg købte for mere end 5 år siden, men den var bare så skide god.

Peberkværn fra Zone
Endnu en vare der desværre er udgået fra sortimentet i Ilva er en peberkværn. Eller, det vil sige, jeg mangler egentlig en saltkværn da jeg allerede har købt et peberkværn. Jeg er dog ikke sikker på om de har et saltkværn i den model, og jeg havde derfor planer om at købe endnu en peberkværn og konvertere det til et saltkværn, men da jeg kom ned i butikken blev jeg grumt skuffet over at det imidlertid var blevet udsolgt. Denne kværn var af mærket Zone og var ca 30-35 cm høj. Jeg ville så gerne at min peberkværn ikke skulle være ensom.

6 comments

  1. I HEAR YA SISTER!
    Jeg er også selv faldet for guldbestikket, der passer perfekt til mit ”når-jeg-har-gæster-stel” med guldkant :) Bestikket fra Ilva er flot flot flot!
    For nogle måneder siden fandt jeg nogle kagegafler/skeer i en genbrug med en lille rose i enden, og jeg er siden faldet pladask for guldbestikket! Det giver bare et perfekt look! Hvis du falder også bestikket i billig sammenhæng, så tip endelig!

    1. Hvis jeg får flere tips på tråden er du klart the first to know! :-)
      Jeg blev godt nok noget trist den dag jeg opdagede at bestikket var ude af sortiment. Det passer nemlig også perfekt til mit “når-jeg-har-gæster-stel”. Jeg håber også at du får dit bestik en dag :-)

Skriv en kommentar

