3 gode serier

The Carrie Diaries
Jeg er helt solgt. Jeg har netop set hele første sæson af denne serie, og jeg er som sagt helt solgt. Denne serie skal forestille at være forhistorien til Sex and the City, som er min klart alltime yndlingsserie. Den handler om Carrie og finder sted tilbage i 1984. Carrie er 16 år gammel og man følger hendes første møde med kærlighed,  Cosmopolitans og vigtigst af alt mødet med Manhatten. Serien er rigtig flot lavet, og man kan tydeligt mærke charmen af Carrie Bradshaw er bevaret. Og så elsker jeg, at særligt Carrie er stylet i nogle helt fantastiske outfits. Denne serie er et must see for Sex and the City fans.

THE CARRIE DIARIES

Awkward
Jeg elsker serier med stærke kvindelige hovedroller. I denne hitserie der kører på MTV følger vi Jenna Hamilton, der er 15 år og upopulær. Hun forelsker sig i skolens mest populære dreng, og herefter tager tingene fart. En skøn serie, hvor man følger Jenna helt tæt på.

awkward

Breaking Bad
Denne serie har jeg tidligere nævnt på bloggen. Siden da har jeg nu netop afsluttet den og set det allersidste afsnit. Jeg må indrømme at den største motivation til at få set serien har været at min kæreste var bidt af den, men da man så pludselig har set nogle sæsoner ville det næsten være tåbeligt ikke at se den færdigt. Serien har et meget langsomt tempo, hvor man følger hovedpersonerne Walter og Jesse, der hurtigt kommer ind i den kriminelle verden. Jeg vil ikke røbe for meget af handlingen. Men på trods af tempoet må jeg sige at serien er helt genial i måden den er bygget op.

breaking-bad-all-characters

2 comments

  1. Hvor kan man se de her serier henne? Jeg kender Awkward og Breaking Bad, men vil mægtig gerne se den der Carrie Diaries.

Skriv en kommentar

