Pung i ægte læder

pung2pung1pung4 pung3Denne pung er fra Lilys-Shop som primært sælger tasker, men de har også et udvalg af smykker og accessories såsom ure og bælter. Jeg er blevet ret glad for min nye pung af mærket Nova. Den er i ægte læder og er rigtig praktisk med flere rum til blandt andet sedler, mønter og diverse kort. Designet er simpelt og klassisk sort med en forgyldt lynlås. En god ting ved denne pung er, at der sidder en rem i den som kan tages af og på. Den er ret vigtig for mig at have hvis jeg f.eks. skal en tur ud med pigerne. På den måde ved jeg altid hvor tasken er uden at komme til at lægge den fra mig. Bonus.

Denne pung er helt i top. Både i forhold til rumdelingen, men også med hensyn til kvaliteten. Hvad angår tasker, sætter jeg nemlig pris på at mine tasker er i god kvalitet og gerne i ægte læder. Lilys-Shop har efter min mening et rigtig flot udvalg af moderigtige lædertasker som du kan se her.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

