Nye accessories

newin1 newin2 newin3Jeg var nede i byen den anden dag og faldt over lidt forskellige produkter i Matas og H&M. Jeg fik købt et sæt med nye øreringe. Det er så længe siden at der har været udskiftning i skuffen, og jeg kunne vældigt godt lide de øreringe der sad på denne emballage. De er meget moderigtige lige nu tænker jeg. Herudover fandt jeg en Essie neglelak ved navn Come Here, som var med i deres Resort Collection i 2013. Den har en super smuk koralrød farve. Jeg har desuden købt en Clinique Roll On. Denne har jeg haft flere gange, og for mig er det den eneste rigtige roll on for den bedste virkning. Til sidst har jeg købt mig en Hair Donut. Nu har jeg set den allevegne i noget tid, og jeg tænkte at det var på tide at jeg selv får den afprøvet, og se hvad man kan med den.

Skriv en kommentar

