Jeg føler mig så forkælet

vomfassFor to ugers tid siden var jeg med til min venindes bryllup, hvor jeg fik lov til at udfolde mine kreative skills med et kamera. Jeg fik nemlig lov til at agere bryllupsfotograf. Det er ikke første gang jeg prøver det, men derfor er jeg nu langt fra prof. Så jeg synes at det var noget så sødt af dem begge, at de gav mig en lille goodiebag fra Vomfass i Vejle, som er en forretning med specialiterter.

I posen var der
– 2 stk specialøl fra Vejle Bryghus
– En pose Gourmet Chips (de var hurtigt væk)
– En pakke lakrids
– Carameliserede mandler med mælkechokolade
– Saltristede mandler

Sikke en skøn overraskelse! Så kan man rigtigt gå og hygge sig med det her i efteråret.

bloglovin

Skriv en kommentar

