Et mirakel til filtret hår

tanglettangle2tangle1tangleJeg har siden jeg kom hjem fra Australien i slut maj haft meget bøvl med at mit hår bliver ekstremt filtret. Jeg har længe undret mig over hvad det mon skyldes, men har efterhånden forenet mig med tanken om at det nok primært er det at mit hår er blevet det stykke længere, kombineret med skadelige virkemidler som hårfarve og varmepåvirkning.

Jeg nyder ikke længere at stå under bruseren og vaske mit hår, da det efterhånden er gået hen til at blive et helaftensprojekt med shampoo, balsam, kur, olie, tørring og udredning. Men måske har jeg nu fundet mig en stor tidsbesparende faktor ved hjælp af min nye Tangle Teezer som jeg har fået sponsoreret af Fashiongirl.dk.

Hvis du ikke har hørt om disse før, så er det en lille rund børste der reder dit hår på en skånsom måde. Ifølge deres hjemmesiden er Tangle Teezer løsningen mod filtret hår, og jeg må give dem så evigt ret. Jeg har tidligere  læst om dem på nettet, og har tænkt at det ikke kunne passe, men da jeg selv sad med den i hånden kunne jeg mærke resultatet med det samme. Der er stor forskel fra at bruge en stor børste og så en Tangle Teezer. Hvor en børste normalt sidder fast i alle knuderne, undgåes de nemt med denne. Så har du langt hår der har tendens til at filtre vil jeg klart anbefale dette produkt. Her kan du se Tangle Teezer udvalget.

På Fashiongirls webshop har de et stort udvalg af forskellige produkter. De har primært produkter til håret, men også smykker og produkter til dine negle med mere.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

