Tandblegning derhjemme

whitestrips1whitestrips2 whitestrips3Jeg har længe haft lyst til at prøve tandblegning. Ikke fordi jeg decideret har gule tænder, men de er heller ikke kridhvide. Så her tester jeg et tandblegemiddel til hjemmebrug ved navn Bright WhiteStrips. Produktet er sponsoreret af SthlmCompany. Der reklameres på deres side med at dette skulle være markedets bedste tandblegningsmiddel til hjemmebrug, hvilket lyder betryggende.

Jeg læste en del om tandblegning inden jeg startede, da jeg har hørt rygter om at det skulle ødelægge emaljen på tænderne. Generelt synes jeg at finde mange positive kommentarer om netop dette produkt, og derfor gav jeg mig i kast med at prøve det.

Med i pakken medfulgte
– en brugsanvisning
– en pakke med strips til 14 gange
– en farveskala

Påføring
Jeg startede med at læse anvisningen nøje inden jeg gik i gang, for at være sikker på at jeg gjorde det korrekt. Den var på engelsk (hvilket måske kan være en hindring for nogen), men den var til gengæld meget forståelig og havde illustrationer som man kunne følge med på. På billede nummer 2 viser jeg de strips man skal sætte på tænderne. Der er to stk, en til overmunden og en til undermunden. Man tager dem blot af plastikken og påsætter dem tænderne med gelsiden mod tanden. Det fæstner sig, og man skal have dem på i 1-2 timer. I starten var det en smule underligt i munden, men efter et kvarters tid har man glemt alt om det. Jeg satte mig til at se en film imens, og så fløj tiden.

Resultat
Med i pakken var der en farveskala over farver på tænder. Ifølge den vil jeg tro at jeg lå på en 5-6 stykker inden jeg gik i gang. Jeg er usikker på om det så er min hjerne der spiller mig et puds eller om det virkelig er rigtigt, men jeg synes bestemt at de er blevet lysere. Måske er vi nede på 4, men mon ikke der skal flere behandlinger til før man virkelig kan se det.

Til slut vil jeg sige dette. Jeg synes bestemt, at jeg kan se en forskel allerede første gang og jeg vil bestemt gøre det igen. Jeg kan sagtens anbefale dette produkt til jer læsere. Vær dog opmærksom på at nogle har mere sarte tænder end andre, så hvis du er i tvivl vil jeg råde dig til at spørge din tandlæge til råds først.

Dette er et sponsoreret indlæg

2 comments

Skriv en kommentar

