Støt brysterne

støtbrysterne2Her den 5. oktober er der lyserød lørdag. Det er en dag hvert år, hvor man yder en ekstra indsats for at samle penge ind mod brystkræft. I den forbindelse har jeg valgt at starte en indsamling på kræftens bekæmpelses hjemmeside. Mit mål er at indsamle 2500 kroner til formålet.

I Danmark er der lige nu over 50.000 kvinder der lider af brystkræft, og hvert år får over 4.500 konstateret sygdommen. Det synes jeg er nogle skræmmende tal.

Jeg har ikke selv haft pårørende med brystkræft tæt inde på livet, men jeg gruer over tanken over at det kan ske for mig selv eller nogen af de skønne kvinder jeg holder af. Jeg har derfor ikke nogen skrubler for at give en donation til et godt formål.

Støt brysterne
– Skriv en sms med teksten  SB  3292  til  1277  for at bidrage med 50 kr.
– På dette link kan i bruge betalingskort, og i kan give et større beløb end de 50 kr.

 

 

2 comments

  1. Godt initiativ :)!
    Kan godt overveje at støtte det igen i år, ellers ryger mine penge direkte til kræftens bekæmpelse, da min mor fik konstateret lungekræft slut sidste år, så mit fokus er mere omkring det, end på brysterne.. (og før lungekræften havde hun jo så livmoderhalskræft..)

    Men mon ikke jeg godt kan undvære de 50kr.. Det er jo til en god sag :)!

    1. Jeg synes helt sikkert, at det er en god sag uanset om du støtter brysterne eller andre former for kræft. Alt sammen er nogle forfærdelige sygdomme for de der er syge og deres pårørende.
      Og hold nu op, sikke et uheldigt forløb hun har haft. Jeg ønsker hende alt det bedste!

Skriv en kommentar

