Vinder af 2 stk EOS læbepomade

vinder2Først og fremmest tusind tak for deltagelse til alle jer søde læsere. Jeg er imponeret over hvor mange der var med, og tak for de søde kommentarer undervejs. Jeg synes altid at det er lidt svært at finde vinderen, og ender endnu engang med at klippe navne ud og smide dem i en boks. Så hvis i har nogle gode og sjove metoder til at dette tager jeg imod dem med kyshånd.

Vinderen af denne giveaway får 2 stk EOS læbepomade sponsoreret af Bodycollection, og der kan vælges mellem varianterne Strawberry Sorbet, Summer Fruit og Sweet Mint. Og den heldige vinder er: Nicole Guldbrand. Jeg skriver straks en mail til dig.

Endnu engang tusind tak for en fantastisk deltagelse. Jeg kan desuden afsløre at jeg har endnu en giveaway på vej, som bør være på bloggen i løbet af ugen, så husk at følge med.

bloglovin

Skriv en kommentar

