The Brit Box

gb_blå3gb_blå2 gb_blå1 gb_blå4Jeg har lige fået september måneds Goodiebox ind ad døren. Den hedder The Brit Box og indeholder som navnet også anslår produkter fra det britiske marked. Det eneste mærke jeg kender på forhånd er MUA, som overraskede meget positivt for nogle måneder siden.

Jeg ved endnu ikke hvad jeg tænker om månedens boks, da jeg ikke rigtigt kender nogen af mærkerne på forhånd. Min umiddelbare tanke er at produkterne ser en anelse cheap ud, men så igen – jeg kender dem ikke. For mig er det klart emballagerne der giver det første indtryk af produktet, og man kan hurtigt komme til at dømme nogle produkter for noget de ikke repræsenterer. Jeg vil da lade tvivlen komme dem til gode. Hvem ved, måske jeg bliver overrasket.

Månedens boks indeholder:
– Look Beauty Cheeky Trio (blush og highlighter)
– Mua Trio Lipgloss
– Fashionista Secret Gel Eyeliner 24/7 Style
– Look Beauty Stay Put Powder
– Look Beauty Statement Eyes

Skriv en kommentar

