Lancome Hypnose Precious Cells

med24 lancomelancome_testJeg har for nyligt fået tilsendt en mascara og nogle prøver fra webshoppen med24.dk, der sælger produkter indenfor sundhed og skønhed. Blandt andet kan du finde medicin og kosttilskud, men også personlig pleje og makeup. De har gjort det nemt og anvendeligt ved at produkterne er samlet ét sted.

De var så flinke at sponsorere en Lancome Hypnose Precious Cells mascara og de har desuden vedlagt nogle fine cremeprøver og tilmed et kondom. Jeg åbnede spændt mascaraen, da jeg havde hørt meget godt om den på forhånd. Jeg har på billedet vist med påføring af mascara på det ene øje. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at mine naturlige vipper er nærmest ikke eksisterende, så det er ret tydeligt at se forskel på før og efter. Denne Lancome Mascara gav masser af volumen til alle mine vipper, og det synes som om at jeg pludselig fik flere vipper. Jeg er meget godt tilfreds med mascaraen, og kunne godt finde på at købe den igen.

Af cremeprøver fik jeg tilsendt 2 stk fra Melissa, som er en økologisk hudplejeserie. Her fik jeg en dagcreme og en ansigtsgele. Jeg har ikke prøvet cremer fra Melissa før og min kendskab til produktet er begrænset. På produktet står der at det virker afslappende og beroligende og mindsker rødme og hudirritation. Herudover fik jeg tilsendt en Lavera Beauty Balm, som ifølge hjemmesiden giver et  ensartet jævnt udseende og giver fugt.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

