10 års fødselsdag

frederik2I mine forældres hjem husker vi skam også at fejre de mindste, nemlig vores kat Frederik der i dag fylder 10 år. Hvert eneste år på hans fødselsdag plejer min mormor at ringe og ønske ham tillykke, og i år har vi inviteret hende på besøg til kaffe og kage. Det er jo ikke hver dag, at man fylder 10.

Jeg har stået for at lave lagkagen i år. Jeg har fulgt en lagkage opskrift som min mor har brugt de sidste 20 år ved fødselsdage, og det var derfor den eneste kage vi kunne finde på at lave ved denne runde fødselsdag. Lagkagen består af lagkagebunde, appelsincreme og masser af frisk frugt. I dag har vi brugt kiwi, pære og banan, men det plejer at variere fra kage til kage. I dette øjeblik står den i køleskabet og størkner og senere skal den dekoreres. Det ku ske at der kommer et billede op senere.

2 comments

Skriv en kommentar

