Projekt hårfjerning – 04

hårfjerningHvis i har fulgt bloggen ved i nok allerede at jeg er i gang med projekt hårfjerning. Min langsigtede plan er at blive fri for hår på kroppen, men det kræver en hel del voks- og laserbehandlinger at nå dertil. Jeg vil lade jer være med i processen og vejen dertil. Det er nu 4. gang jeg er inde til voksbehandling og her er listen over antal behandlinger indtil videre.

Underben: 4
Lår: 4
Bikinilinje: 3
På arme: 3
Armhuler: 3
Overlæbe: 4
Under navle: 3

Det er svært at sige om der er gode resultater, da det stadig er alt for tidligt at kunne se. Man ved jo aldrig hvor mange behandlinger man skal have før man er helt hårfri, men jeg regner med mindst 15, hvilket jo er en lang er smertefuld proces, men hvad gør man ikke. På mine arme har jeg før i tiden fået behandlinger og kan sagtens se virkningen. Hårene er meget spredte og er langt fra så stride som de engang var. Det motiverer mig meget at man kan begynde at se en forskel. Desuden elsker jeg de første par uger lige efter behandlingerne.

bloglovin

Skriv en kommentar

