Regnbuelys fra Airwick

regnbuelys regnbuelys2Jeg er buzzer hos Buzzador, hvilket betyder at jeg somme tider deltager i forskellige kampagner de har. Denne gang har jeg modtaget 4 duftlys fra Airwick. 2 af dem hedder ‘Mulled Wine & Cinnamon Apple’ og de 2 andre hedder ‘Purple Blackberry Fig’. Jeg forsøgte med at tænde dem alle 4 på en gang, og det var så smukt at se dem stå i min vindueskarm og skifte farve i alle regnbuens farver.

Generelt elsker jeg levende lys og den atmosfære de skaber. Men det giver ekstra god stemning og hygge at de så skifter farve. Jeg har aldrig før set dets lige. Duften fra lysene er skøn og bliver hængende selv dage efter, så det er en rigtig god måde at få en god duft i hjemmet. Dog skal man ikke have dem tændt for mange timer og dage i træk, så kan det godt blive for meget synes jeg.

Desværre var jeg lidt uheldig med at et af mine lys begyndte at stå og blinke efter et par timer, hvilket jeg synes var lidt ærgerligt når nu de andre skiftede farve så fint. Jeg er ikke klar over hvordan lysene får farverne til at starte med, men det er nærmest helt magisk at kigge på. Jeg kunne sagtens finde på at købe dem igen.

Dette er et sponsoreret indlæg

bloglovin

2 comments

    1. Jeg selv har fået dem i forbindelse med en kampagne gennem buzzador. Da kampagnen blev indledt for ca 2 måneder siden ved jeg at de solgte dem i Føtex og andre dagligvarebutikker. Men der blev de vist revet af hylderne, så jeg må ærligt erkende at jeg ikke ved hvor du kan købe dem i dag. Er der nogen læsere derude der kender svaret?

Skriv en kommentar

