Mine frisurer gennem tiden

hårfarverJeg tog et kig i gemmerne på min facebook profil og bladrede mine billeder igennem. Jeg har haft en hel del forskellige frisurer siden 2007 og her er nogle af dem. Jeg havde slet ikke tænkt over at jeg havde haft så mange, og jeg har endda haft endnu flere end der her er vist. Min egen hårfarve er mørk brun, men jeg har en tendens til at blive ved med at farve det lyst – lige indtil jeg bliver træt af udgroningen. Ligeledes har jeg en tendens til at klippe det kort – og jeg har haft en page to gange siden 2007, hvorefter det har vokset ud igen. Lige nu er planen at det skal være langt og sundt – og lyst. Nu må vi se hvor længe det varer.

bloglovin

Skriv en kommentar

