Kærlighed i luften

loveJeg fik et pludseligt behov for at skrive et indlæg om alle de forlovelser, bryllupper og babyer der flyver rundt om ørerne på mig. Inden for de sidste par måneder er 3 stk af mine bedste venner nemlig blevet forlovet, og det hele går pludselig så stærkt! Det er underligt at man pludselig når en alder, hvor alle ens venner omkring en stifter familie og køber hus. Gad vide hvornår man selv kommer så langt. Alt det her voksenliv har altid ligget langt ude i fremtiden. Jeg har selv netop afsluttet skolen og kan slet ikke vente med det næste der skal ske med hensyn til job og familie. Men hold dog op hvor er det hele blevet voksent lige pludselig.

En af mine nære veninder skal giftes her senere i dag, og jeg er simpelthen så glad på deres vegne. Jeg deltager selv ved brylluppet sammen med en vennegruppe. Et stort tillykke til Ebbe og Trine.

bloglovin

Skriv en kommentar

