4 must see tv-serier

Glee
Jeg har netop nu set de første to sæsoner af denne serie, og jeg er helt blown away. Jeg er vild med dynamikken i gruppen, og alt den drama der kan være imellem dem. Alligevel står de sammen mod resten af skolen og accepterer at de er udstødte og anderledes. Serien viser desuden deres kamp om at nå til tops som et showkor.
glee

Gossip Girl
Jeg har netop afsluttet sidste sæson i serien. Jeg var så forgabt i denne serie, at der ikke gik lang tid fra jeg så det første afsnit til at den pludselig var ovre. Jeg har får flere år siden startet med serien, men kom desværre fra den. Jeg besluttede at den skulle have en chance til, og heldigvis. Serien udspilles i New York og har et fantastisk hold af skuespillere, der både er gudeskønne men også spiller godt. Min klare favorit i serien er Blair, og jeg elsker det samspil hun har med Dorota og senere Chuck. Hvis du ikke allerede har set den vil jeg klart anbefale at du får det gjort. Men pas på – det er en tidssluger.gossip

Pretty Little Liars
Jeg er stor fan af denne serie, og særligt deres outfits. Hvert eneste afsnit er spækket med spænding og endda små ledetråde på hvem der mon er A, og det gælder om at holde tungen lige i munden når man skal gætte med. pll

Orange is the New Black
Jeg har netop set første sæson af serien “Orange is the New Black” som er startet her i 2013.  Man følger Piper, der skal i fængsel i 11 måneder pga en forseelse omhandlende nogle narkopenge hun var indblandet i ti år tidligere.  Man ser livet indenfor tremmerne hvor hun møder en masse udfordringer. Blandt andet bliver hun tvunget til at konfrontere sin fortid med sin lesbiske elskerinde samtidigt med at hun skal forholde sig til verden udenfor fængslet med hendes forlovede Larry. En helt igennem fantastisk serie om livet i fængslet hvor man lærer alle personerne og deres problemer at kende. Jeg kan næsten ikke vente til næste sæson starter.
ORANGEBLACK-superJumbo

bloglovin

2 comments

  1. Jeg er blevet helt vild med Pretty Little Liars. Jeg har ellers længe troet, det ikke var en serie for mig, men da jeg så først var begyndt, så røg det ene afsnit efter det andet(:
    Jeg har før fået anbefalet Orange is the new Black, men har egentlig aldrig rigtig vidst, hvad den præcis handlede om, men den må jeg prøve at se, fordi ud fra den beskrivelse du har lavet i dette indlæg, så lyder det som noget for mig(:

    http://www.dyreglad-pige.blogspot.com

Skriv en kommentar

