Har i nogen gaveideer til kæresten?

grønI starten af november har jeg været sammen med min dejlige kæreste i 9 år, hvilket selvfølgelig skal fejres! Vi mødte hinanden i Bilka hvor vi begge arbejdede studiejobs i quickfood og pizzaria. Så romantisk. Jeg faldt hurtigt for ham, og i november da juleøllen kom klikkede kemien bare for os. Vi har aldrig haft “snakken” for vi var meget unge og vi har altid vidst at det var det rigtige, så vores dato blev den 6. november.

Jeg har altid haft svært ved at finde på nogle gode gaveideer, og det hjælper bestemt ikke at begge vores fødselsdage plus julen ligger så tæt på vores årsdag. Det er lige den ene tid på året, hvor man skal ud af starthullerne og være ekstra kreativ.

Den klassiske ide til manden der har alt er strømper og undertøj, og der er ingen tvivl om at der kunne være brug for nyt, men det er også bare verdens kedeligste gave. Jeg kunne godt tænke mig at det måske blev en form for oplevelse, eller bare en gave som alle mænd synes er seje. Men jeg er lidt lost. Derfor spørger jeg her på bloggen, om der er nogen der har en eller anden cool gaveide.

bloglovin

5 comments

  1. Først og fremmest – tillykke med ni års dagen, når vi når den til 6. november.

    Som du selv nævner, så noget med oplevelser er altid spændende. I butikker som Netto, Føtex og lignede kan man jo få sådan nogle ‘gavekort’ til oplevelser, dog er der mange flere og vælge i mellem på http://www.oplevelsesgaver.dk, og i mange forskellige prislejer.
    Jeg har selv overvejet det meget, dog har jeg ikke helt haft økonomien til det, med den SU jeg får.

    Mvh
    Benedikte
    http://variousblogging.com

  2. Tusind tak for svar :-)
    Jeg har været inde på oplevelsesgaver.dk, og er lidt ærgerlig over at så mange af deres oplevelser finder sted i København. Jeg bor selv i Vejle, så det skal jo helst være i rimelig afstand. Men man kan jo tage sagen i egen hånd, og undersøge om der er nogen der udbyder samme oplevelse i nærheden. – og monkey funky park lyder sjovt… Jeg går lige i tænkeboks

Skriv en kommentar

