Skinpolisher

skinpolish1 skinpolisher2Jeg har ofte stået og kigget på disse masker i matas, og de kan købes og flere forskellige varianter. Normalprisen er 18 kr pr maske, men da de forleden var på tilbud til 10 kr satte jeg mig for at teste dem. Jeg har her købt og testet en maske med kakao og shea butter. Masken er beregnet til tør hud og giver virkelig din hud et poleret og blødt finish.

Generelt kan jeg ret godt lide at bruge masker, da de ofte tilføjer en masse næring til min hud. Jeg var dog ret skeptisk for denne, mest af alt på grund af pris og emballage. Men masken holdt hvad den lovede – at give min hud en glat overflade. Og så duftede den skønt og var nem at påføre.

bloglovin

Skriv en kommentar

