Outfit til reunion

reunion1I går deltog jeg ved vores 10 års reunion fest for folkeskolen. Her bar jeg en marine blå kjole fra Traffic People. Kjolen har jeg lånt af min søster og den er købt i London. Hertil bar jeg sorte strømpebukser og et tynd sort flettet bælte. Det var en super hyggelig aften og et brag af en fest med kendte ansigter man ikke havde set i op til 10 år. Festen blev holdt privat og sluttede først kl 4 da vi fik den geniale ide om at tage den med ned i byen. Hvilket jo har resulteret i en hyggelig dag på sofaen med min kæreste.

Da det jo hedder dagens outfit i indlægget kan jeg afsløre at mit tømmermands outfit lyder af shorts, sweater og godt med juice i glasset mens jeg har set Glee på Netflix.

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

