Gode aktiviteter til en polterabend

polterabend1 polterabend2 polterabend3I lørdags deltog jeg ved polterabend hos min gode veninde Trine der skal giftes den 21. september. Det var en rigtig piget dag med en tur i spa og wellness hos Comwell i Vejle, herefter efterfulgt af penisbanko og dekoration af kager. Vi fik en konditor ud fra Lagkagehuset, og hun var utroligt dygtig og lærte os blandt andet at lave roser af marcipan. Dagen sluttede ud i en fælles fest for både piger og drenge.

Det er første gang jeg har deltaget i et polterabend på trods af at jeg efterhånden har været til mange bryllupper. Det var en super hyggelig polterabend, og den var meget lig det som jeg selv kunne tænke mig til den tid. Personligt synes jeg at det hurtigt bliver for meget med udklædning og strippere.

bloglovin

One comment

Skriv en kommentar

