Dobbelt fletning

dobbeltfletning4dobbeltfletning1dobbeltfletning3Dagen i dag har stået i tømmermændenes tegn, da jeg i går deltog i en rigtig hyggelig polterabend hele dagen. Jeg fik dog taget mig sammen til en tur ned i Vejle by for at spise frokost med min søster og kæreste. Jeg vil her vise jer dagens håropsætning og outfit.

Dagens outfit blev en sort top fra Gina Tricot, en mørk grå cardigan fra MbyM samt lyse jeans fra Global. Håret havde jeg trukket over til den ene side i en dobbelt fletning. Dvs, at jeg har flettet 2 særskilte fletninger, som jeg har sat sammen ved hjælp af hårnåle. Dette giver en mere fyldig og avanceret fletning.

bloglovin

2 comments

    1. Pigerne var på spaophold ved comwell samt fik en konditor ud fra lagkagehuset, idet bruden går op i den slags. Hos drengene havde de arrangeret kampsport og gorillapark … :-)

Skriv en kommentar

