Træk håret tilbage med en elastik

elastik1elastik2Her er endnu en af mine standard håropsætninger. Jeg har aldrig ytret mig om at mine håropsætninger var det store raketvidenskab, men mon ikke at der på et tidspunkt er en der kan inspirere. Jeg kan godt lide at få håret trukket lidt tilbage, da mit hår er ekstremt tykt og har så stor volumen. Her har jeg lavet en lille hestehale med det forreste lag af mit hår. Jeg har desuden brugt en børste til at få håret til at lægge sig pænt.

bloglovin

Skriv en kommentar

