Giveaway – 2 stk EOS lipbalm

giveaway_eoslipbalmJeg vil gerne forkæle mine læsere med endnu en giveaway på bloggen. Jeg har for nyligt indledt et samarbejde med Bodycollection – en duft af gode priser. De har en webshop med lækre skønhedsprodukter til håret, ansigtet og kroppen samt nogle gode parfumer. Netop nu kører de tilmed et tilbud hvor du får trukket 100 kr fra i indkøbskurven når du handler for over 299 kr.

Jeg har fået mulighed for at udlove 2 stk EOS lipbalm som en giveaway til jer, og i kan vælge mellem 3 varianter: Strawberry Sorbet, Summer Fruit og Sweet Mint. EOS læbepomaderne holder dine læber sunde og velplejede, og har desuden en unik form og er det perfekte accessory i moderigtige farver. Læbepomaderne er desuden 95 % økologiske og 100 % naturlige, og de er fri for parabener og petrolatum. Konkurrencen slutter 1. oktober hvor vinderen trækkes. Husk at skrive dit navn og mailadresse her i kommentaren.

For at deltage i konkurrencen:
Like Bodycollection på Facebook
Følg min blog på Bloglovin eller på Facebook
– Skriv dit fulde navn samt mailadresse i en kommentar

bloglovin

80 comments

  1. Fedt at denne giveaway kommer på nuværende tidspunkt. Jeg er selv stor tilhænger af EOS læbepomader og det har også været de eneste læbepomader jeg hr brugt :) Desværre har min hund lige spist min sidste og med min økonomi lige nu har jeg ikke penge til en ny ;( krydser fingre :D

    Mette Nielsen
    mette.nielsen153@gmail.com

  2. I needed to thank yoս for this gοod read!! I definitely enjoyed every little bit of it.
    I’ve got you book marқed to look at new thingѕ you post…

  3. I’m extremеly imprеssed witҺ your writing talents as well
    as with the structure to your weblog. Is that this
    a paid subject matter or did yoս customize it your self? Anyway
    keеp up the excellent quality writing, it’s uncommon to peer a niсe weblog like this one
    nowadays..

  4. Уou really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think I would never ᥙnderstand.
    It seems too complicateԁ and very broad for me. I аm looқing forward for your next post, I will try to get the hang of
    it!

Skriv en kommentar

