Babydoll

ysl1 ysl2 ysl3mascara7Normalt er jeg ikke meget for at købe dyre produkter, da jeg ikke har troet at det ville gøre den store forskel fra andre produkter. Jeg modtog Babydoll mascaraen fra Yves Saint Laurent med månedens Goodiebox. Jeg har nu testet denne mascara fra Yves Saint Laurent, og må sige at jeg er imponeret over måden hvorpå den fik alle hårene med. Jeg synes ikke at den gav noget særligt fylde, men hvert eneste hår blev tydeligt markeret, og jeg synes bestemt at det er en lækker mascara, og ligefrem en jeg kunne overveje at købe selv.

bloglovin

Skriv en kommentar

