Vinderen fundet

itasker_vinder1 itasker_vinder2 itasker_vinder3 itasker_vinder4Jeg har netop fundet en vinder af min giveaway, og jeg forsøger her at vise at det naturligvis er ved en helt fair lodtrækning. Vinderen vil modtage en mail herom med det samme, og vil dermed modtage et gavekort til sit foretrukne cover fra itasker på 150 kroner.

Jeg vil gerne sige tusind tak til alle jer der har deltaget, men naturligvis også til itasker for at lade mig udlove konkurrencen. Og naturligvis et stort tillykke til Helena Engelbrecht der blev vinderen.

Skriv en kommentar

