Weekend i Esbjerg

esbjerg1Jeg har tilbragt min weekend i Esbjerg hos nogle venner fra studiet. Her er min weekend i billeder hvilket inkluderer følgende

  • En halvanden times togtur hver vej, hvor jeg har lært nogle gode skills til at lægge neglelak i toget. Desuden med en lille snack i form af en sandwich fra Subway og en rigtig lækker smoothie fra Cafe Kop.
  • Jeg har forelsket mig i en fantastisk lille mobs ved navn Mercedes.
  • Jeg fik set Esbjergs natteliv: Industrien, Havanna og A.P. og var først i seng kl 7
  • Mødte min venindes veninde for første gang – og vi klikkede.
  • Havde tømmermandshygge i sofaen og så Mumien kavalkade – first time!
  • Fik en enorm trang til junkfood og tog på McDonnalds.

bloglovin

Skriv en kommentar

