Shampoo og balsam fra Redken

redkenDette var mit første forsøg med mærket redken, og generelt bevæger jeg mig sjældent ud i dyre hårprodukter da jeg ikke har været overbevist om at det skulle være pengene værd. Her har jeg tester shampoo og balsam fra Redken. Blødt hår, tjek! Jeg testede begge produkter i badet her til morgen, og jeg må sige at jeg er vældig imponeret over shampoeen. Den havde en virkelig lækker konsistens, smuk farve (lyserød) og så skummede den straks op i mit hår. Balsam derimod var jeg ikke synderligt imponeret over, men den opførte sig som enhver anden. Efter bad og behandling var mit hår utrolig blødt, hvilket helt sikkert har skyldtes disse produkter.

Begge produkter har jeg modtaget i månedens Goodiebox, og derfor har jeg kun prøver. Heldigvis er det nogle lidt større prøver og ikke bare de små breve som de plejer at sende. Jeg kunne godt overveje at købe shampoen.

bloglovin

Skriv en kommentar

