Goodiebox æsken

gb_str1 gb_str2 gb_str3Nu er jeg ingen expert i Goodiebox, da dette kun var min tredje æske der kom ind ad døren her i slutningen af august. Men der skal heldigvis ikke en expert til at kunne se at der er sket en ændring af størrelsen på Goodiebox. Efter at have søgt lidt på nettet er jeg kommet frem til, at de tidligere har haft denne størrelse, men dengang med et andet design. Hvis jeg har researchet korrekt har æsken haft den aflange form fra januar til juli.

Jeg kan egentlig godt lide at æsken er blevet kvadratisk, og boksen oser af klasse. Generelt elsker jeg disse æsker og bruger dem som opbevaring fordi de er så fine, så jeg var ret irriteret over at de pludselig ændrer på størrelsen. Jeg er godt klar over at det naturligvis er indholdet man betaler for, men æskerne er bare så kønne. Om ikke andet håber jeg personligt at det er slut med flere store ændringer i størrelsen for en stund. Hvad er jeres holdning til den nye æske?

bloglovin

Skriv en kommentar

