Den bedste tid på året

migSelvom at der nu også er noget smukt ved at træerne begynder at blomstre, at man kan tage på stranden dagligt eller at man kan se at farverne på træerne ændrer sig til de gyldne, synes jeg jo helt klart at vinteren er den bedste og smukkeste årstid af dem alle.

Jeg elsker den stemning der medfølger, og jeg er klart en stor tilhænger af både de indendørs og de udendørs aktiviteter. Når først sneen daler ned er det super hyggeligt at sidde hjemme under et vamset tæppe med noget varmt at drikke sammen med en man holder af. Herudover giver julen anledning til at man skal have mere hjemmehygge i form af julebag og kreativ juleleg.

Der er også de udendørs aktiviteter i sneen. Snemænd, kælketur, at stå på skøjter, sneboldkampe og jeg kunne blive ved. I særdeleshed mener jeg at vinteren har det hele, og selvom at sommer er lækkert og varmt er det nu alligevel vinteren jeg altid ser frem til.

Blogchallenge Dag 30 – Den bedste tid på året. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

