Toscana

toscana1 toscana2 toscana3For at fejre at jeg blev færdig med uddannelsen i går tog min mor, jeg og min kæreste K ud og spise på Toscana i Vejle, som er en lækker italiensk restaurant. Vi fik alle både forret og hovedret og bestilte i alt 6 forskellige retter. Maden smagte fantastisk, men jeg synes at det var frygtelig ærgeligt at retterne var så ens anrettet og havde præcist det samme tilbehør. Til forretten var der en kant at pesto på alle 3 tallerkener og på hovedretten var alle tallerkener anrettet som på billedet – med kød i midten omringet af 4 kartofler. Den eneste forskel var hvilken type kød og sovs. Maden smagte fantastisk, men er bare synd at de er så fantasiløse med anretningen.

bloglovin

Skriv en kommentar

