Når jeg er alene

Jeg er ikke god til det der med at være helt alene, hvilket nok også er grunden til at jeg har anskaffet mig en kat. Jeg kan godt lide at der er nogen der pusler omkring mig. Men når jeg er alene hjemme kan jeg virkelig godt lide at høre musik. Den står nærmest på repeat i mit itunes bibliotek. Imens kan jeg godt gå og sysle med et eller andet som f.eks oprydning eller madlavning. Der er ikke noget hyggeligere end at stå i køkkenet og eksperimentere med noget godt musik.

Blogchallenge Dag 29 – Hvad jeg laver når jeg er alene hjemme. Se alle indlæg

bloglovin

Skriv en kommentar

