Luksus Luksus

gb_luksus1 gb_luksus2 gb_luksus3 gb_luksus4Månedens goodiebox er endelig kommet. Dvs fra August selvom at vi nu snart skriver september. Jeg elsker indholdet af den da det oser af luksus som også titlen antyder. I denne box modtog jeg

  • Yves Saint Laurent volume effect faux cils baby doll mascara
  • Giorgio Armani “si” eau de parfum
  • Redken 5th Avenue NYC all soft shampoo og conditioner
  • Flora by Gucci bodylotion, gorgeous gardenia

Jeg synes at det er lækkert at få nogle produkter, der er lidt luksus denne gang. Det er ikke produkter jeg selv plejer at investere i fordi at de er for dyre. Her får man muligheden for lige at teste dem inden man kan begynde at overveje at købe dem. I øvrigt er det lækkert at prøverne på shampoo og balsam er lidt større denne gang så man kan nå at anvende det et par gange.

bloglovin

3 comments

  1. Jeg har hørt flere omtale goodiebox, så nu har det vækket min interesse;-) er det et abonnement man tegner og så modtaget en box om måneden? Og hvor meget koster det? Det ser virkelig ud til at være nogle lækre produkter! Ps. Spænende blog, glæder mig til at kigge nærmere :-)

Skriv en kommentar

