Bachelor, done!

skolenSå blev jeg endelig udlært grafiker efter 3 gode og hårde år på Skolen for Visuel Kommunikation, som er en professionsbachelor i grafisk design og kommunikation. Jeg er virkelig lettet over endelig at stå med beviset i hånden. Hvor er det fantastisk. Og nu kommer det store spørgsmål så bare – hvad skal jeg så bruge min tid og energi på?

I hvert fald gik eksamen godt og jeg synes at jeg fik en meget ventet karakter samt god ris og ros på opgaven. Det er dejligt at man endelig kan kalde sig grafiker.

bloglovin

2 comments

Skriv en kommentar

