1 døgn tilbage

1døgnJeg sidder midt i opgave skrivning af min bachelor, og skal op til eksamen i morgen formiddag. Ikke mindst har jeg ventet på dette øjeblik i de sidste 3 år, men da min computer blev stjålet i maj blev min eksamen yderligere skubbet nogle måneder. Normalt har vi 3 måneder til den opgave vi skal lave, men jeg har haft 6 i og med jeg skulle starte forfra på den jeg fik stjålet. Men kender i ikke bare følelsen af at man bliver rigtig træt af opgaven når man ser på den for længe? Det er hvad der er sket for mig.

Om ikke andet er det derfor jeg lige har været lidt off på bloggen på det seneste, men jeg glæder mig til at kunne kalde mig en uddannet grafiker, og dermed få mere tid til at blogge. Jeg har nemlig en masse ideer til indlæg som jeg bare ikke haft tid til at skrive. Det bliver perfekt!

bloglovin

2 comments

Skriv en kommentar

