Youtube spam, x-factor auditions

X-factorJeg vil blot dele nogle youtube klip med jer med nogle auditions fra entertainment programmet x-factor. Jeg kan rigtig god lide at sidde på youtube i perioder, og dette er da nogle af mine favoritter af auditions.

White Rihanna, X-factor 2012
Jeg tror at det er den russiske udgave, men hun er simpelthen så talentfuld og rører mig meget. Hør den evt et gerne et par gange.

Carly Rose Sonenclar, X-factor 2012 USA
Sikke en stemme, jeg fik da godt nok et chok da jeg så hvordan hun kunne fyre den af.

Willie Jones, X-factor 2012 USA 
Jeg elsker de videoer hvor man bliver godt og grundigt overrasket over personen der synger. Det gjorde jeg og alle blandt publikum her i denne video med den 18 årige Willie Jones.

Skriv en kommentar

